[cod] Kolla in mina foton på Facebook

Janne Nilsson invite+2_sjyac6 at facebookmail.com
Sat Jan 16 12:43:33 EST 2010

Hej Cod!

Jag har skapat en Facebook-profil där jag kan lägga ut mina bilder, filmklipp och evenemang. Nu vill jag lägga till dig som vän så att du också kan se min sida. Men först måste du gå med i Facebook. Så fort du är med kan du också skapa en egen profil!

Hälsningar,
Janne

Klicka på länken nedan för att registrera dig på Facebook:
http://www.facebook.com/p.php?i=722120129&k=34G425VY3T6A5BC1SFVZ2USUPSE1W44&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=cod@icculus.org&c=73a0f9c9a6e49ec2fe2ece73e5abc34e.cod@icculus.org har fått en inbjudan om att gå med i Facebook av Janne Nilsson. Om du inte vill ha fler sådana här e-postmeddelanden från Facebook, kan du klicka på länken nedan för att säga upp din prenumeration.
http://www.facebook.com/o.php?k=0eba0c&u=1610702496&mid=1bbf7f3G60015ea0G0G8
Facebooks kontor finns på 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA.